Twój koszyk jest obecnie pusty!
Loading...
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO QuintSysteme.pl
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy: QuintSysteme.pl, działający pod adresem: www.quintsysteme.pl, prowadzony jest przez: AFFLUERE Sp. z o.o. z siedzibą w Makowie Mazowieckim 06-200 przy ul. Chabrowej 3/14 o numerze NIP: 7571493264.Regon: 526469758, KRS:0001060068. Telefon: +48 739 977 860 pon.-pt. 10-16.
2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym QuintSysteme.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513, ze zm.).
4. Regulamin dotyczy wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: www.quintsysteme.pl w hiperlink: „Regulamin”. Regulamin sklep można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: www.quintsysteme.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.).
8. Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru, za cenę i na warunkach określonych w opisie.
§ 2. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu QuintSysteme.pl przez Klientów.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu QuintSysteme.pl, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak tez Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
Koszyk-element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Sklep – internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępna pod domeną: www.quintsysteme.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Sprzedawca: AFFLUERE Sp. z o.o., z siedzibą w Makowie Mazowieckim 06-200 przy: ul. Chabrowej 3/14 o numerze NIP: 7571493264, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej Towar-rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
Towar z elementami cyfrowymi towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
Produkt-każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.
Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.
Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.
2. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:
4. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. W przypadku, gdy dany Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
7. Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.quintsysteme.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
9. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
10. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
11. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 10:00-16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie: 13:00, w soboty, niedziele lub święta (dni ustawowo wolne od pracy), będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
12. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane, jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
13. Do każdego zamówienia zostaje wystawiona i wysłana faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).
14. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a) poczta elektroniczna e-mail- kontakt@quintsysteme.pl
b) Telefon +48 739 977 860
c) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy:
2. Cennik opłat za wysyłkę jest zależny od >wybranej kwoty zamówienia oraz kraju dostawy.
4. Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Polski wynosi zwykle: 2-5 dni roboczych.
7. Dla towarów na zamówienie, czas realizacji zamówienia wynosi ok 10 – 14 dni.
8. Bezpłatna dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zakupach powyżej 65 Euro.
10. Jeśli zamówiony produkt jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta. Jeżeli opóźnienie w dostawie przekracza dwa tygodnie (14 dni). Klient ma prawo odstąpić, od umowy. W takim przypadku Sklep również zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, wówczas niezwłocznie zwróci wszelkie dokonane płatności na konto Klienta.
11. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
12. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
§ 5. REALIZACJA PŁATNOŚCI
1. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie: Euro (EUR) według kursu obowiązującego w danym dniu w banku obsługującym Klienta.
2. Płatność za towar może być przyjmowana za pośrednictwem systemu płatności: PayPal lub przelewem bankowym na rachunek bankowy:
PL75 1030 0019 0109 7806 0109 1534
3. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
4. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do trzech (3) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu na adres: kontakt@quintsysteme.pl lub telefonicznie: +48 739 977 860
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy: QuintSysteme.pl, działający pod adresem: www.quintsysteme.pl, prowadzony jest przez: AFFLUERE Sp. z o.o. z siedzibą w Makowie Mazowieckim 06-200 przy ul. Chabrowej 3/14 o numerze NIP: 7571493264.Regon: 526469758, KRS:0001060068. Telefon: +48 739 977 860 pon.-pt. 10-16.
2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym QuintSysteme.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1513, ze zm.).
4. Regulamin dotyczy wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: www.quintsysteme.pl w hiperlink: „Regulamin”. Regulamin sklep można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: www.quintsysteme.pl, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj Dz.U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, ze zm.).
8. Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna i dostawy wskazanego Towaru, za cenę i na warunkach określonych w opisie.
§ 2. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu QuintSysteme.pl przez Klientów.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę za pośrednictwem Sklepu, niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierająca Umowę cywilnoprawną za pośrednictwem Sklepu QuintSysteme.pl, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Dla celów niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że w razie braku rozróżnienia wskazanych dwóch grup podmiotów, Regulamin odnosi się zarówno do Konsumentów, jak tez Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
Klient – osoba fizyczna (w tym Konsument), która ukończyła co najmniej 13 lat (pod warunkiem, że
uzyskała zgodę przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług
świadczonych przez Sklep.
Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży m.in. sposobu dostawy i płatności.
Koszyk-element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Sklep – internetowa platforma handlowa, należąca do Sprzedawcy, dostępna pod domeną: www.quintsysteme.pl, za pośrednictwem której Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Sprzedawca: AFFLUERE Sp. z o.o., z siedzibą w Makowie Mazowieckim 06-200 przy: ul. Chabrowej 3/14 o numerze NIP: 7571493264, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej strony internetowej Towar-rzecz ruchoma, będąca przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
Towar z elementami cyfrowymi towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie.
Produkt-każdy towar lub usługa, w tym nieruchomości, usługi cyfrowe i treści cyfrowe, a także prawa i obowiązki.
Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe, wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
Integracja – połączenie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z elementami środowiska cyfrowego Konsumenta i włączenie ich do tych elementów w celu zapewnienia zgodności z Umową o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.
Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwanego przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się Konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub osobom fizycznym, niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi, niebędącymi przedsiębiorcami.
Dostawca internetowej platformy handlowej – przedsiębiorca, który obsługuje internetową
platformę handlową, dostarcza podmiotom internetową platformę handlowa lub umożliwia
korzystanie z tej platformy.
Umowa – umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykłe prze Formularz Zamówień.
§3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta.
korzystanie z tej platformy.
Umowa – umowa sprzedaży Towarów na odległość, zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykłe prze Formularz Zamówień.
§3. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu przez Klienta.
2. Główne parametry, decydujące o plasowaniu ofert, przedstawionych Konsumentowi w wyniku wyszukiwania, przedstawiane również w bezpośrednim powiązaniu z daną ofertą, w widoczny sposób, są następujące:
Oświadczenie z dnia 20.02.2025
Informujemy, że nasz sklep internetowy nie plasuje ofert w żadnym systemie rankingowym ani nie stosuje technik pozycjonowania. Prezentowane produkty są wyświetlane w sposób losowy lub zgodnie z ich kategorią. W naszym sklepie stawiamy na transparentność i uczciwość, dlatego nie korzystamy z praktyk, które mogłyby wpływać na subiektywne preferencje klientów. Dziękujemy za zrozumienie.
3. Podana w zamówieniu cena jest w EURO (EUR). Stanowi ona całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie zawsze wliczony jest w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta produktu, produktów oraz sumy łącznej wartości. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie: Euro (EUR) według kursu obowiązującego w danym dniu w banku obsługującym Klienta.
Informujemy, że nasz sklep internetowy nie plasuje ofert w żadnym systemie rankingowym ani nie stosuje technik pozycjonowania. Prezentowane produkty są wyświetlane w sposób losowy lub zgodnie z ich kategorią. W naszym sklepie stawiamy na transparentność i uczciwość, dlatego nie korzystamy z praktyk, które mogłyby wpływać na subiektywne preferencje klientów. Dziękujemy za zrozumienie.
3. Podana w zamówieniu cena jest w EURO (EUR). Stanowi ona całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie zawsze wliczony jest w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta produktu, produktów oraz sumy łącznej wartości. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie: Euro (EUR) według kursu obowiązującego w danym dniu w banku obsługującym Klienta.
4. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. W przypadku, gdy dany Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
7. Zamówienia od Klientów przyjmowane są za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: www.quintsysteme.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
8. Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie Towaru, którym Klient jest zainteresowany,
następnie kliknięcie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Produktu, a
następnie, z poziomu „KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza
Zamówienia, w tym wyboru formy dostawy i zapłaty, bądź wyboru opcji zapłaty przy odbiorze, jeśli
takowa jest dostępna dla wybranego Produktu, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu „Kupuję i płacę”.
9. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
10. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym:
a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przy odbiorze – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
11. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od: 10:00-16:00. Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie: 13:00, w soboty, niedziele lub święta (dni ustawowo wolne od pracy), będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
12. Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane, jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
13. Do każdego zamówienia zostaje wystawiona i wysłana faktura VAT (art. 106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1570, ze zm.).
14. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
a) poczta elektroniczna e-mail- kontakt@quintsysteme.pl
b) Telefon +48 739 977 860
c) Adres w celu realizacji odstąpienia od Umowy:
E-packsend
Sp. z o.o.
dopisek:
„Zwrot
– QuintSysteme.pl”
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
§ 4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
E-packsend Sp. z o.o. 80-530 Gdańsk ul. Sucha 15
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
§ 4. DOSTAWA I KOSZTY TRANSPORTU
1. Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem:
E-packsend Sp. z o.o. 80-530 Gdańsk ul. Sucha 15
2. Cennik opłat za wysyłkę jest zależny od >wybranej kwoty zamówienia oraz kraju dostawy.
3. Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w
soboty, niedziele i święta, dni ustawowo wolne od pracy, będą zrealizowane najbliższego dnia
roboczego.
4. Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Polski wynosi zwykle: 2-5 dni roboczych.
Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia, a więc skompletowanie Produktów do
zamówienia oraz przewidywany czas dostawy, który wynosi od 24 godzin, w przypadku zamówień z dostawą na
terenie Polski.
5. Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Europy (poza terenem Polski) 3-7 dni
roboczych.
6. Obowiązują ograniczenia dotyczące państw, do których może zostać zrealizowana dostawa towarów.
Szczegółowe informacje znajdują się w sekcji dostawa, lista „kraj/region”.
7. Dla towarów na zamówienie, czas realizacji zamówienia wynosi ok 10 – 14 dni.
8. Bezpłatna dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zakupach powyżej 65 Euro.
9. Bezpłatna dostawa poza terenem Polski obowiązuje przy zamówieniach od kwoty 300 euro.
10. Jeśli zamówiony produkt jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta. Jeżeli opóźnienie w dostawie przekracza dwa tygodnie (14 dni). Klient ma prawo odstąpić, od umowy. W takim przypadku Sklep również zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy, wówczas niezwłocznie zwróci wszelkie dokonane płatności na konto Klienta.
11. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
12. Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
§ 5. REALIZACJA PŁATNOŚCI
1. Wszystkie Płatności dokonywane są w walucie: Euro (EUR) według kursu obowiązującego w danym dniu w banku obsługującym Klienta.
2. Płatność za towar może być przyjmowana za pośrednictwem systemu płatności: PayPal lub przelewem bankowym na rachunek bankowy:
PL75 1030 0019 0109 7806 0109 1534
3. Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
4. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do trzech (3) dni roboczych, od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostaje usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty, przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie obsługę Sklepu na adres: kontakt@quintsysteme.pl lub telefonicznie: +48 739 977 860
§ 6. REKLAMACJA
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu z Umową. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności Towaru na Konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące Towarem, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), dotyczących rękojmi za wady.
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu, który to brak istnieje w chwili jego dostarczenia i jest ujawniony w ciągu dwóch (2) lat od tej chwili, chyba ze termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby, działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch (2) lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z Umową.
3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową lub przestał działać, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową, w sposób wybrany przez Konsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową.
4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Konsument poinformował go o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. W tym celu Konsument udostępni Sprzedawcy Produkt, podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.
5. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową;
b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową;
c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową,
d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego żądania jego naprawy albo wymiany;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
6. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, ze brak zgodności Produktu z Umową jest istotny.
7. W razie odstąpienia od Umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na swój koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwotę niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania Produktu, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakim posłużył się Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9. Reklamacje dotyczące Produktów, mogą być zgłaszane:
a) na piśmie, na adres:
E-packsend Sp. z o.o.
dopisek:
„Zwrot”
lub
„Reklamacja”
– QuintSysteme.pl”
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
b) przez elektroniczny formularz na stronie lub pocztą elektroniczną, na adres e-mail:
kontakt@quintsysteme.pl.
10. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
a) dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego),
b) wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania,
c) numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
d) oryginał lub kopia dowodu zakupu (faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.
11. W przypadku niezasadnej reklamacji produktu, Sprzedawca ma prawo zwrócić reklamowany Produkt na koszt Klienta.
12. Z uwagi na doświadczenie, Sprzedawca zachęca do kontaktu za pośrednictwem poczty kontakt@quintsysteme.pl lub telefonicznego pod numerem +48 739 977 860 w godzinach 10:00 – 16:00 (pn.-pt.), w celu przedstawienia problemu z Produktem, gdyż w wielu przypadkach nie ma potrzeby odsyłania Produktu, a Sprzedawca jest w stanie rozwiązać problem na odległość.
§ 7. PRAWO ODSTĄPIENIA
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta). Termin ten uważa się za zachowany, jeśli Konsument wyśle oświadczenia, przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy należy wysłać przez elektroniczny formularz zwrotu lub reklamacji na stronie lub na adres e-mail: kontakt@quintsysteme.pl.
4. Konsument zwróci Sprzedawcy Towar w terminie czternastu (14) dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
5. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
6. Zwrotu Towaru należy dokonać na adres:
E-packsend Sp. z o.o.
dopisek:
„Zwrot
– QuintSysteme.pl”
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska
7. Sprzedawca, w terminie do czternastu (14) dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Produktu.
10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami,
c) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
d) o dostarczanie Towarów z elementami cyfrowymi, usług cyfrowych lub treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie,
e) jakiegokolwiek naruszenia stanu Towaru lub braku oryginalnego opakowania.
12. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach Konsumenta.
§ 9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz.UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88.
2. Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu www.quintsysteme.pl, jest Sprzedawca.
3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy.
4. Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119, 4 maja 2016, str. 1-88, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta przez Sprzedawcę.
6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce Polityka prywatności na stronie Sklepu.
§ 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.
2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a Sprzedawcą
3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu www.quintsysteme.pl, w zakładce: „Regulamin”.
4. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
6 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
8. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 г. o prawach konsumentów (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
9. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCĘ
E-packsend Sp. z
o.o. dopisek:
„Zwrot –
QuintSysteme.pl ul. Sucha 15,
Gdańsk 80-530 Polska,
niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Termin ten uważa się za zachowany, jeżeli Konsument odesłał Sprzedawcy Produkt przed upływem terminu 14 dni.