Ogólne warunki handlowe – QuintSysteme
Loading...

Ogólne Warunki Handlowe 

  • Sprzedawca –  quintsysteme.pl – sklep internetowy Polskiego Dystrybutora – Firmy AFFLUERE Sp. z o.o. wpisanej do rejestru przedsiębiorców o nr. Nip: 7571493264, Regon: 526469758, KRS:0001060068. Telefon: +48 739 977 860 pon.-pt. 10-16. Adres poczty elektronicznej sprzedawcy: kontakt@quintsysteme.pl ,
  • Strona obsługiwana jest przez Sprzedawcę – quintsysteme.pl, którego działalność określa Regulamin obejmujący również zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.
  • Poniższe Ogólne Warunki Handlowe mają charakter wyłącznie informacyjny i nie zawierają pełnej treści umowy .

Zawarcie Umowy – ścieżka zamówienia

  • Klient wybiera produkty z przeglądanej oferty umieszczając wybrane w koszyku zamówienia „Dodaj do koszyka”, posiadając przy tym możliwość wprowadzania korekt, przed złożeniem wiążącego zamówienia. Po skompletowaniu zamawianego towaru, przyciskiem „Kupuję i płacę” akceptuje i potwierdza złożenie zamówienia.
  • Umowa sprzedaży nie jest wiążąca w przypadku braku faktycznego wpływu należnej kwoty za zamówiony towar .
  • Po otrzymaniu płatności na konto, Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia. Klient otrzymuje drogą elektroniczną „Potwierdzenie zamówienia”.
  • Odbiór towaru przez Klienta oznacza finalizację umowy sprzedaży. W momencie odbioru przez Klienta zamówionego towaru, drogą elektroniczną zostaje automatycznie wysłany dokument sprzedaży. Dokument umowy jest przechowywany przez Sprzedawcę z zachowaniem zasad ochrony danych.


Ceny i Płatność

  • Ceny wszystkich produktów Sprzedawcy prezentowane na stronie internetowej quintsysteme.pl wyrażone są w euro (EUR) i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  • Płatność za towar dokonuje się z wykorzystaniem metod wskazanych w trakcie procesu składania zamówienia. Bezpośrednia wpłata należności przez Klienta przyspiesza realizację zamówienia.
  • Płatności dokonywane są w euro (EUR) według kursu obowiązującego w banku obsługującym Klienta. Płatność za towar może być przyjmowana za pośrednictwem systemu płatności: PayPal lub przelewem bankowym.
  • Opłacony towar pozostaje własnością Dostawcy do chwili odebrania go przez Klienta.


Dostawa

  • Za wysyłkę towaru odpowiedzialna jest firma: E-packsend Sp. z o.o. mieszcząca się w Gdańsku 80-530  ul. Sucha 15. Zwroty i reklamacje również kierowane będą na podany adres.
  • Obowiązują ograniczenia dotyczące państw, do których może zostać dostarczona przesyłka. Sprzedawca realizuje dostawy wyłącznie do klientów, którzy podczas rejestracji podali adres dostawy lub adres rozliczeniowy w jednym z 10 wybranych państw. Szczegółowe informacje znajdują się w sekcji dostawa, lista „kraj/region”.
  • Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć towar bez wad prawnych i fizycznych. Rodzaj dostawy Klient wybiera podczas procesu składania zamówienia. Towar jest dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, a w przypadku zamówień hurtowych w sposób indywidualnie uzgodniony ze Sprzedawcą..
  • Podane terminy dostaw liczone są od momentu potwierdzenia wpłaty.
  • Obowiązują ograniczenia dotyczące państw, do których może zostać zrealizowana dostawa towarów. Szczegółowe informacje  znajdują się w sekcji dostawa, lista „kraj/region”.
  • Realizacja dostawy na terenie Polski wynosi 2-5 dni.  Europa 3-7 dni.
  • Dla towarów na zamówienie czas realizacji wynosi ok 10 – 14 dni. 
  • Darmowa dostawa na terenie Polski obowiązuje od 65 euro. Darmowa dostawa poza Polskę obowiązuje od 300 euro.
  • Dostawy nie są realizowane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Zamówienia złożone i opłacone od poniedziałku do piątku do godziny 13:00 są wysyłane tego samego dnia.


Dostępność Towaru, Uszkodzenia i Pomyłki

  • Jeśli produkt określony przez Klienta w zamówieniu jest chwilowo niedostępny, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta. Jeżeli opóźnienie w dostawie przekracza dwa tygodnie (14 dni). Klient ma prawo odstąpić, od umowy. W takim przypadku Sprzedawcy przysługuje również prawo odstąpienia od umowy. Sprzedawca wówczas niezwłocznie zwróci wszelkie dokonane płatności na konto Klienta.
  • Prosimy o sprawdzenie otrzymanego zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że przedmiot jest niekompletny, uszkodzony lub otrzymany został niewłaściwy produkt, prosimy o natychmiastowy kontakt mailowy lub telefoniczny. Zdjęcia i opis uszkodzenia pomogą nam w szybkiej ocenie problemu i jego rozwiązaniu.

Zwrot

  • Informujemy, że produkty zakupione w quintsysteme.pl można zwrócić. Gwarantujemy 14-dniowy okres zwrotu pieniędzy od dnia otrzymania przesyłki. Procedura zwrotu i reklamacji jest prosta. Klient wypełnia elektroniczny formularz zwrotu lub reklamacji towaru oraz odsyła zakupiony towar wraz z dokumentem sprzedaży.
  • W przypadku zwrotu, zwracany towar musi być wolny od wszelkich uszkodzeń oraz posiadać nienaruszone opakowanie. W paczce znajduje się wew. informacja. Koszt zwrotu towaru (zwrotnej przesyłki), wybiera i opłaca Klient. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów z tytułu zwrotu towaru.
  • Sprzedawca informuje, że zwrot pieniędzy na konto Klienta postara się wysłać w ciągu 5 dni roboczych od momentu odebrania i pozytywnego sprawdzenia zwróconej przesyłki. Jednakże, przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu Twojemu bankowi lub firmie obsługującej kartę kredytową.
  • W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta w trakcie 14 dni użytkowania od momentu otrzymania przesyłki oraz zniszczenia oryginalnego opakowania, procedura zwrotu nie zostanie uznana. Klient powinien upewnić się, że produkt jest w nienaruszonym stanie oraz że opakowanie jest kompletne, aby móc skorzystać z możliwości zwrotu.

Adres do zwrotu:

E-packsend Sp. z o.o.  dopisek: „Zwrot – QuintSysteme.pl”
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska

Reklamacja

  • Po upływie gwarantowanych 14 dni na zwrot, rozpoczyna się standardowy 2 letni okres gwarancyjny.
  • Tryb postepowania reklamacyjnego Klient składa za pośrednictwem elektronicznego formularza zwrotu lub reklamacji lub pisemnie jeśli woli, dołączając dokładny opis zaistniałego problemu.
  • W przypadku reklamacji towaru prosimy o wcześniejszy kontakt, ponieważ z naszego doświadczenia wynika, że wiele problemów jesteśmy w stanie rozwiązać od ręki na odległość bez konieczności odsyłania towaru. Zachęcamy do kontaktu mailowego z opisanym problemem pod adresem kontakt@quintsysteme.pl lub telefonicznego pod numerem +48 739 977 860 w godzinach 10:00 – 16:00 (pn.-pt.)
  • W przypadku reklamacji: wymiany towaru lub naprawy, koszty przesyłki ponosi Sprzedawca. Szczegóły reklamacji znajdują się w regulaminie punkt 6.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacyjnej. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest zawsze wysyłana na adres e-mail Klienta, a także może być przekazana dodatkowo drogą telefoniczną.

Adres do reklamacji:

E-packsend Sp. z o.o.  dopisek: „Reklamacja – QuintSysteme.pl
ul. Sucha 15
80-530 Gdańsk
Polska

Przetwarzanie danych

  • Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera udostępnionego w momencie wprowadzania danych.
  • Sprzedawca gromadzi dane klientów w celu realizacji umów. Dba o ochronę danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie będzie wykorzystywał tych danych do celów marketingowych lub badawczych bez zgody Klienta.
  • W ramach usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawca może wysyłać swoim Klientom informacje o aktualnych promocjach lub nowych produktach. Klient może w dowolnym momencie bez podania przyczyny zrezygnować z subskrypcji newslettera.
  • Polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe: Kliknij Tutaj.

Postanowienia końcowe

  • Gwarancję na towar udzielić może wyłącznie jego producent.
  • Sprzedawcy przysługuje prawo do okresowego zawieszenia świadczenia usług w serwisie w stosunku do wszystkich lub niektórych kont klientów w związku z przeprowadzeniem  niezbędnych prac konserwacyjnych, przez możliwie jak najkrótszy czas.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji regulaminu, cen oraz opisów produktów częściowo lub w całości w dowolnym momencie bez powiadomienia Klienta.
  • Niektóre produkty, mogą być zamawiane wyłącznie za pośrednictwem maila, mogą mieć ograniczone ilości oraz wydłużony czas realizacji dostawy.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży dowolnego produktu w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia.
  • Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności jeśli Klient używa zakupionych produktów nie zgodnie z przeznaczeniem lub w trakcie niezgodnego użytkowania dozna uszczerbku na zdrowiu własnym lub osób trzecich.

Do góry